W okresie od 1 do 7 lipca starsza grupa Służby Liturgicznej wybrała się na upragnione wakacje, które mały na celu turystyczne zwiedzanie Podlasia oraz Ziemi Wileńskiej. Naszą podróż rozpoczęliśmy bardzo wczesnym rankiem, aby długą trasę szybko pokonać. Podróżowaliśmy busem gdzie razem śpiewaliśmy i rozmawialiśmy o różnych rzeczach. Pierwszym przystankiem naszej podróży był Malbork, gdzie spoglądaliśmy na architekturę miejscowego zamku.

Po długiej podróży dojechaliśmy do celu, czyli na Podlasie, a tu rozpoczęliśmy czas relaksu oraz zabawy. W ciągu całego wypoczynku zwiedziliśmy stolicę Litwy – Wilno, modląc się u Matki Bożej w Ostrej Bramie, zamek w Litewskich Trokach, a także Mariampol.

Prócz zwiedzania Litwy, staraliśmy się poznać ziemię podlaską, spacerując i korzystając z pięknej pogody. Spróbowaliśmy także sił w spływie kajakowym, kierowaniem motorówką, czy łowieniem ryb w pobliskim jeziorze.

Nasza grupa rybacka nic nie złowiła, choć podejmowała częste próby i o różnych porach. Zwiedziliśmy także ważniejsze miasta Podlasia: Suwałki, Białystok, Augustów, czy miejsce Cudu Eucharystycznego, jakim jest Sokółka. Nie zabrakło kąpieli w jeziorze na granicy Polsko-Litewskiej, czy w Aqua Parku w Suwałkach. Dzień rozpoczynaliśmy Mszą Świętą, a kończyliśmy różnymi atrakcjami, np. wspólnym grillem, czy wspólną rozrywką nad jeziorem. Cały tydzień upłynął dość szybko, więc powróciliśmy do domu, myśląc o kolejnych wakacjach za rok, ale w pamięci zostały nam wspomnienia i radość wspólnego świętowania.